Saturday, August 22, 2009

Just a post

ძალიან ცუდად ვარ ახლა...

ფიზიკურადაც და შიგნიდანაც რაღაც...


ჩემს მეგობართან ერთად დასასვენბლად ვარ მაგრამ ვერ ვგრძობ თავს კარგად...

დღეს რესტორანში ცუდად გავხდი... რაღაც გულის რევის + გულის წასვლის შეგრძნება მქონდა...

საშინელება იყო...



გადავწყვიტე სიგარეტს თავი დავანებო, ოღონდ ჩემი დაბადების დღის შემდეგ ^_^
ჰო... ვიცი რომ არც მერე დავანებებ, მაგრამ ვგეგმავ მაინცც =)
1 კვირის წინ მაგრად მოვიწამლე თუ რაღაც... 4 დღე პირში სიგარეტი არ ჩამიდია.... მერე რომ მოვწიე რაღაც საზიზღარი გემო ჰქონდა... მაგრამ იმდენი ვიჩალიჩე ახლა მაინც ვეწევი.... მზიზღს ჩემი თავი

რა უბედურებაა ეს მოწევა უაზროდ რომ გინდება... უფფ

დავანებებ!

მაინც დავანებებ!!!

ჰო კიდევ ლუჩიანო პავაროტის ვუსმენ და რატომ არ ვიცი... რაღაც სიამოვნებს ჩემს ყურებს და ტვინს....
მიუხედავად იმისა რომ ვერაფერს ვგებულობ (სიტყვებს) ზოგჯერ ისე მბურძგლავს რომ რა ვიცი... სულ პრეტტყ წომან - ის სცენა მახსენდება.... ოპერაში რომ არიან და გირი რომ ეუბნება გაიგებ ყველაფერს მაინცო... LOL

ჰოდა ესე... დღეს წუწუნის ხასიათზე ვარ... 



ფული შემომელია და არ მინდა იმ საღამოზე წასვლა :(

წუწუნ

წუწუნ

წუწუნ

No comments: